Trest

08.03.2013 10:08

Žánr: psychologické

 
Napsala: Dark Angel
 
Postavy: Bellatrix Lestrange, Voldemort 
 
Drabble 500 slov 
 
 
 
 
„Ahoj.“ Řekla Bellatrix a zavřela za sebou dveře. Rudolphus jen zamručel. 
„Jsi naštvaný?“ zeptala se. Vrhl na ni rozezlený pohled. Sedla si k němu na postel. Vztáhla svou ruku. Ale on ji uchopil a vzal i tu druhou. Svázal je k sobě a přivázal je k rámu postele. Začala se zmítat a křičet. „Drž hubu!“ zahřměl a umlčel ji kouzlem. Odložil si svou hůlku a sundal si košili. Bellatrix sebou pořád mrskala. Chytil ji za pas a donutil ji tím, aby se nehýbala. „Teď si vezmu, co mi patří, je ti to jasný?“ zle se na ni podíval. Bellatrix umlčená kouzlem jen trhavě přikývla a s očima vytřeštěnýma strachy čekala, co jí udělá. Vstal z postele a zhasl všechna světla. Kolem celého pokoje se rozsvítili svíčky. Sedl si na postel k ní a pomalu jí rozšněrovával korzet. Zrychleně dýchala. Sundal z ní šaty, teď už byla úplně nahá. Ležela a měla skrčené nohy, bála se, co udělá. Sundával si pomalu kalhoty a pak už byl také nahý. Vzal Bellatrix za boky a prudce ji přetočil na břicho. Nemohla se ani pohnout. Do rukou se jí zařezával provaz. Vzal hůlku z nočního stolku a proměnil ji v bič. Schválně jím projel kolem jejích očí a Bellatrix jen zmučeně dýchala. „To mám, kdyby si nebyla hodná, víš?“ řekl sladce a pohladil ji jím po zádech. Dech se jí zarazil. Bič se zvedl z jejích zad a prudce udeřil. Nadskočila a na zádech se jí vytvořil krvavý šrám. První slzy jí stékaly po tváři. 
„To bylo jako poučení do budoucna, má lásko.“ Pošeptal jí do ucha a odložil bič. Opatrně jí přetočil zpátky a s úsměvem se díval do její uslzené tváře. Klekl si k jejím patám. Chytl jí za kolena a pomalu je od sebe táhl pryč. Bellatrix jen vystrašeně dýchala. Náhle prudkým pohybem rozevřel její nohy a jedním dlouhým pohybem do ní vnikl. Zakřičela a v překvapení že opět může mluvit, mumlala nesrozumitelná slova a plakala. Trýznil ji dlouhé minuty. Pro ni to však bylo jako hodiny. Skončil. Konečně. Zvedl se z ní a poodešel dál. Bellatrix se schoulila do klubíčka a plakala. Rudolphus ji odvázal z rámu postele a chytil ji za zbytek uzlu. Odvlekl ji ke zdi, kde vyčaroval hák. Přivázal jí k němu ruce. „Co je to s tebou? Proč mi ubližuješ?“ ptala se zmateně a nepřestávala vzlykat. Otočila se. Stoupl si před ní a donutil ji, aby se na něj podívala. Zděšeně zalapala po dechu. Chtělo se jí křičet. „Ale no tak Bello. Nemusíš se stydět. Viděl jsem tě už několikrát nahou. Jen si to jaksi nikdy nebyla tak úplně ty…“ Řekl tajemně. „Co jste udělal s Rudolphusem?“ vykřikla. Voldemort se ušklíbl a neodpověděl. Vzal do ruky bič a stoupl si za ní. Udeřil. Jednou, dvakrát, třikrát. Celkem bylo šest ran. Bellatrix se zhroutila na zem a bezvládně visela s rukama na háku. „Tak to bychom měli. Aspoň si příště uvědomíš, že máš moje věci lépe hlídat.“ Řekl. Odvázal jí ruce, položil ji do postele a odešel...

Komentář:

:)

Cassiopea Black | 09.06.2013

tak tím tématem ses mi trefila do noty xD super :) jen teda tam je pár nesrovnalostí, který brání porozumnění... možná, že jsem to jen špatně pochopila, ale třeba tady: Jen si to jaksi nikdy nebyla tak úplně ty…“ Řekl tajemně.... nemá tam spíš být, že to nikdy nebyl tak docela ON? když na sebe bral Rodyho podobu? xD... jinak se mi to moc líbí, doufám, že takových povídek bude víc :) celkově se mi váš blog líbí, zatím jsem ho jen zběžně projela, ale ráda spřátelím :) (promiň, že tak pozdě, ale, jak sis asi všimla, měla jsem pozastaveno) takže, pokud ta nabídka pořád platí, budu ráda :) btw, nemáš icq? xD

Re: :)

Dark Angel | 22.07.2013

Nebyla to tak úplně ona, protože to bylo myšlený tak že si dělal její kopie z jejího hřebenu ;) :D

Re: Re: :)

Cassiopea Black | 22.07.2013

Jo takhle xD, tak to jsem zase nečekala já xD... Jinak, dlouho se tu nic neobjevilo - měly jste jen pauzu? :) Že bych si vás teda přidala ;).

Re: Re: Re: :)

Dark Angel | 23.07.2013

Spíš teď nejsou nápady, ale máme nový kapitoly u kapitolovek ;)

.

Terka | 10.03.2013

Moc pěkně napsané ;)

Přidat nový příspěvek